Crysis Patch 1.1 erschienen.

 Crysis

Crytek versprach vor Release das der erste Patch bereits mit dem erscheinen von Crysis kommen soll doch daraus wurde nichts.

Der Patch wurde verschoben. Ende Dezember kam dann die Information das sich der Patch in der Testphase befindet und man die Ergebnisse wohl erst in der ersten Januar Woche bekomme.

Nun ohne Ankündigung wurde der Patch von Crytek für die Öffentlichkeit freigegeben. Der Patch, der das spiel auf die Version 1.1 updated, wiegt gute 140mb und bringt einige Veränderungen bzw. Verbeserungen mit sich, wie zum beispiel einen Performance Schub welcher auch von Crytek angekündigt wurde. Doch hier einmal alle Veränderungen:

Updates:
* Added: Motion Blur UI and V.SYNC UI options
* Optimized: Motion blur
* Optimized: FSAA (Full Scene Anti-Aliasing)
* Optimized sound id implementation
* Enabled VSync functionality in D3D10
* New benchmarking files for ice CPU benchmark.
* http/xmlrpc password protected remote control session
* Marked debug cvars as cheat

* F12 (screenshot) now works in restricted mode as well

Fixes:
* Fixed: Potential crash in D3D10
* Fixed: Orange boxes apearing when hispec savegame loaded into lowspec game.
* Fixed: Inconsistent damage dealt to vehicles when shot by LAW.
* Fixed: Reflection resolution on D3D10, MultiGPU reflection update fix
* Fixed: Memory leak with FSAA modes
* Fixed: Infinite ammo hacks.
* Fixed: Memory leak in D3D10 when switching screen modes
* Fixed: Muti optimizations
* Fixed: When player melees during gun raise animation, their gun will be in a permanantly raised position.
* Fixed: Crash when loading savegame with level exported recently by editor

* Fixed: Virtual keyboard does not function properly when a game pad is connected
* Fixed: Users can lose the ability to look around with the Right Stick
* Fixed: Setting screen resolution to “default” stops user from selecting last resolution
* Fixed: Bug when changing resolution in D3D10
* Fixed: Issues with Depth of field and water droplets in D3D10
* Fixed: Crash on NaN warning

Tweaks:
* Reduced LAW splash damage vs. infantry in PowerStruggle mode
* Slowed Rocket projectile speed down in MP slightly
* Disabled automatic turret bounding boxes on vehicles to prevent issues with LAW hit detection
* Reduced grenade explosion radius in multiplayer
* Clamped water tesselation to avoid cheating in MP
* MultiGPU improvements with depth map updates

Herunterladen könnt ihr euch den Patch hier: Download


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